Zoek

Veelgestelde vragen

Wie moet ik bellen voor calamiteiten of storingen? 

Werkt er iets niet zoals je gewend bent, we staan voor u klaar om u zo snel mogelijk te helpen. Voor urgente calamiteiten kunt u contact opnemen met: 0316-200 070 (24 uur per dag, 7 dagen per week). Voor niet urgente calamiteiten kunt u contact opnemen met info@atarobv.nl of bellen naar 0316 - 200 079

 

Waar vind ik de QR-code om in de sporthal te komen? 

Na het afronden van uw bestelling wordt er een order aangemaakt in uw account. De QR-code wordt 60 min voor aanvang van uw reservering getoond. 

 

Waar is de QR-code voor?

De QR-code gebruikt u bij het openen van de door u gehuurde sporthal.

 

Hoe kan ik de QR-code scannen?

De QR-code kan u scannen aan de onderkant van het kastje bij de ingang. Aan de onderkant van het kastje brand een rood lampje. Als u de QR-code laat scannen door het rode lampje komt u in de sporthal.

 

Heb ik internet nodig om de QR-code te scannen en de sporthal te openen?

Ja, u hebt internet nodig om de QR-code te scannen. Het is mogelijk om een screenshot of geprinte versie van de QR-code mee te nemen, maar deze wordt 60 minuten voor aanvang van uw reservering getoont in uw account. Houd er rekening mee dat u niet genoeg tijd hebt om de QR-code te printen of een screenshot van de QR-code te maken.

 

Als particulier, vereniging of bedrijf incidenteel een sporthal huren? 

Wilt u als particulier, vereniging of bedrijf incidenteel een sporthal huren in Zevenaar, dan kunt u via het overzicht de beschikbaarheden per sporthal inzien, tijden die vrij zijn kunt u reserveren. Na het reserveren voert u uw klantgegevens is in betaald u met iDeal. Na de betaling kunt u uw QR-code inzien via uw account. 

 

Als particulier, vereniging of bedrijf een heel seizoen een sporthal huren? 

Als u als particulier, vereniging of bedrijf een heel seizoen een sporthal wil huren dan kunt u contact opnemen met info@atarobv.nl. Uw reserveringen worden in overleg ingevoerd in uw account. Indien uw vereniging naast de vaste verhuur extra tijden wil huren dan kunt u in het overzicht de beschikbaarheid van de sporthallen inzien, vrije tijden kunt u reserveren en kiezen voor betaling op rekening. Voor de extra verhuur ontvangt u een QR-code in uw account, net als de vaste verhuur. 

 

Kan ik altijd een sporthal huren? 

In het overzicht kunt u de beschikbaarheden per sporthal inzien, tijden die vrij zijn kunt u reserveren. Na het reserveren voert u uw klantgegevens in en betaald u met iDeal. Na de betaling kunt u uw QR-code inzien via uw account. 

 

Hoe kan ik een sporthal huren?

Als eerste moet u een account aanmaken. Dit doet u door op het poppetje rechtsbovenin te klikken en vervolgens op Registreren te klikken. Ga naar Sporthallen en kies de sporthal uit die u wilt huren. Vervolgens kunt u aangeven welke dag en tijd u de sporthal wilt huren. Tevens kunt u aangeven of u een zaalgedeelte of hele zaal wilt huren.

 

Wanneer kan ik naar binnen?

De sporthal opent 20 minuten voor de start van uw reservering en sluit 20 minuten na de reservering. Als de deur als gesloten is, kunt u bij de uitgang een groene exit knop vinden. U kunt deze groene exit knop indrukken om naar buiten te komen.

 

Blijft de sporthal open tijdens mijn reservering? 

Ja, de sporthal blijft tijdens jullie reservering open zodat toeschouwers en/of laatkomers altijd naar binnen komen. Let er op dat je waardevolle spullen meeneemt de zaal in. 

Filters
Sort
display